söndag 26 september 2010

Pizza

Vet inte om det ser så gott ut men det var det. Och det var vad som åts här igår. Jag hade köpt ett färdigt pizza kit så det var bara att smacka på de tillbehör var och en ville ha på sin bit. Jättebekvämt!

Har haft en riktig städhelg den här helgen. Nu är alla fönster putsade; invändigt, utvändigt och mellan, så man kan se både ut och in!
Jag har dessutom hunnit köra ett riktigt muskelpass idag som redan känns i kroppen. Tveksamt om jag ikväll klarar av att på tredje försöket (!!!) orkar se klart filmen vi börjat titta på? Men om man får något gott till kanske det ska gå :P

4 kommentarer:

  1. Vad gott det ser ut. Jag har inte haft någon aptit den sista veckan. Är inte riktigt pigg. Febern har gått ner från strax under 40 till 38,1 så det blir nog bättre och Lite ofrivillíg viktnedgång, sitter inte helt fel. Skulle ha varit gott med pizza (Utan botten botten för mig)

    SvaraRadera
  2. Ägg på pizza? Hmm I don´t know.... /Emma

    SvaraRadera
  3. Du kan gissa vem som ville ha äggen va? :P

    SvaraRadera
  4. Jo, det e nog inte så svårt att räkna ut.... ;)

    SvaraRadera